Поврзете се со нас

медиумите

Кремљ ги забрани медиумите во ЕУ

SHARE:

Објавено

on

Русија забрани 81 медиум со седиште во ЕУ, тврдејќи дека тие „систематски шират лажни информации за напредокот на специјалната воена операција [руската инвазија на Украина]“.

Руското Министерство за надворешни работи ја објави одлуката во вторникот (25-ти јуни) како одговор на ограничувањата на ЕУ поставени на руската пропаганда.

Руската онлајн забрана се однесува на националните радиодифузери и новински организации во Австрија, Чешка, Естонија, Грција, Финска, Франција, Ирска, Италија, Латвија, Литванија, Малта, Холандија, Португалија, Шпанија и Шведска, но не и Германија или Полска. .

Исто така, забранети од Кремљ се неколку од најпознатите европски весници, вклучувајќи ги Берлингске во Данска, францускиот Монд и Либерасион, германскиот FAZ, Der Spiegel и Die Zeit, Irish Times, La Repubblica во Италија, NRC во Холандија, и Ел Паис во Шпанија.

Четири медиуми фокусирани на ЕУ, Агенцијата Европа, Политико и ЕУОбсервер во Брисел и РСЕ во Прага, се вклучени во забраната.

Москва не идентификуваше други медиуми фокусирани на ЕУ, како што се EU Reporter, Euractiv или Euronews.

Руската влада ги поштеди и сите проруски медиуми во Унгарија, со исклучок на еден независен медиум, 444.hu.

Министерството ја опиша акцијата како „отсликана и пропорционална“ реакција на мерките на ЕУ против руските медиуми.

„Доколку се укинат ограничувањата за руските медиуми, руската страна исто така ќе ја преиспита својата одлука во однос на споменатите медиумски оператори“, соопшти руската амбасада.

Во понеделникот, ЕУ стави четири руски пропагандни канали: Гласот на Европа, РИА Новости, Известија и Росискаја газета.

Во неодамнешната истрага на белгиското, чешкото и полското разузнавање, Гласот на Европа, со седиште во Прага, беше обвинет за поткуп на европратеници да дејствуваат за Русија. Ова се уште се истражува.

Претходно, ЕУ ги забрани руските станици Katehon, Pervyi Kanal, REN TV, Rossiya 1, Rossiya 24, Spas TV, Sputnik, Russia Today, Tsargrad TV и бројни нивни подружници.

Исто така, стави на црна листа над 100 руски поединци за промовирање пропаганда, вклучувајќи ја и главната уредничка на RT Маргарита Симонјан и ТВ водителот Владимир Соловиев.

Според париската група Репортери без граници (РСФ), Русија е рангирана близу до дното на светот во однос на слободата на печатот (162. од 180). Веб-страницата на РСФ е исто така блокирана во Русија.

Вера Јурова, еврокомесар за вредности, на X изјави дека забраната за руски медиуми е непотребна одмазда.

„Изворите на пропаганда финансирани од Русија кои шират дезинформации како дел од руската воена стратегија не се исти како независните медиуми. Демократиите го разбираат тоа“, забележа таа.

Споделете ја оваа статија:

EU Reporter објавува написи од различни надворешни извори кои изразуваат широк опсег на гледишта. Позициите заземени во овие написи не се нужно оние на EU Reporter.
европска комисија5 минути пред

Различни реакции околу реизборот на Фон дер Лајен и што ќе донесе нејзиниот нов мандат за Источна Европа

земјоделството1 час пред

Вистински хибридни сорти на семе од компир на Solynta одобрени за комерцијално пуштање во Кенија

Слободен17 часови

Како вештачката интелигенција го прави онлајн коцкањето побезбедно?

Кина-ЕУ1 ден пред

Националната економија на Кина одржува стабилен напредок во првите шест месеци од 2024 година

образованиепред 2 денови

Ова се најдобрите места во светот за да се биде студент во 2024 година

Генералнопред 2 денови

Следење на популарноста на никотинските торбички: Поглед на неодамнешните трендови

LIFESTYLEпред 2 денови

Тур де Франс во хаос по бранот кражби на велосипеди

Бизниспред 5 денови

Револуцијата на електричните возила: Најновите модели и достигнувања во 2024 година

Trending